Tralala


Idag har jag och Malin cyklat 2,5 mil! Tycker vi förtjänar en guldstjärna ;)

Kommentarer
Postat av: malin

det tycker jag med ;)

2011-06-11 @ 12:29:55
URL: http://makira.blogg.se/
Postat av: Hannah Larsson

åh måste verkligen ta mig i kragen att göra en time laps! du påminner mig, för varje gång jag ser ditt namn kommer jag på det, (så tack)! ;) funderar på om det skulle kunna gå nu, i detta regniga väder. alltså blir så inspirerad när jag ser din time laps, måste verkligen göra en nununu för det är såååå fint!



och tack för all hjälp med GIFen igår! och tusen tack för de fina orden! <3 tyckte också kvaliten blev oväntat bra på den, säkert för att det var "rätt" färger eller hur man ska säga... om jag ska testa på något annat motiv någon gång blir det säkert jättetaskig kvalitet. det återstår att se, man för ju hoppas på det andra altenativet! :D



har du fått sommarlov förresten?

2011-06-14 @ 19:12:00
URL: http://hannahlarsson.com

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0