2012, please be good to me.

God Jul och Gott Nytt År!

Det är inte ofta jag uppdaterar här märker jag. Det spelar ingen roll hur många gånger jag säger att jag snaart ska börja uppdatera mer eller hur många bilder som faktiskt ligger redigerade och redo att läggas upp, jag tar mig aldrig tiden för att sätta mig ner och skriva något helt enkelt. Satt nyss och kollade igenom arkivet för 2011 här på bloggen och blev påmind om hur kul det är att se tillbaka på åren som gått. Det går ju såklart att göra bara genom att bläddra igenom mapparna på hårddisken med, men det är ganska kul att se vad jag skrivit också. Tyvärr har jag inte skrivit mycket alls det här året och det är synd som tusan.
Kanske ska jag försöka ha det som ett nyårslöfte, att uppdatera iaf liiite oftare här. Och försöka skriva något värt att läsa. Vi får se hur det kommer gå.. haha!

Hur som helst så har jag haft ett ganska bra 2011. Dock blev det inte alls som jag tänkt mig. Fast det är ju lite så det ska vara, oväntat sådär. Jag trodde aldrig jag skulle säga det här, men något som varit ovanligt bra det här året måste nog vara skolan. Både slutet av åttan och nu början av nian har varit de bästa terminerna i högstadiet hittills. Både betygsmässigt (är sjukt nöjd över mina slutbetyg faktiskt, om jag får säga det själv. det är en rejäl förbättring jämfört med åttans.) och så har min klass verkligen.. Jag vet inte. Blivit bättre. haha! Ser verkligen fram emot nästa, sista, terminen på en helt nybyggd skola. :)

Måste verkligen avsluta nu, och det gör jag genom att bjuda på några bilder från året som gått och önska er ett riktigt awesome 2012!


Kommentarer
Postat av: malin

tack desamma;D!!!!!!!

2011-12-31 @ 18:26:33
URL: http://makira.blogg.se/
Postat av: Minna

Nu tycker jag att vi gör det här året ÄNNU bättre! :D<3

2012-01-03 @ 21:59:27
URL: http://mnvphoto.blogg.se/
Postat av: Morfar

Hej Ada! Och god fortsättning på nyåret. Det var längesedan du var aktiv på bloggen, desto roligare att läsa nu. Bra innehåll. Jag skall göra vad jag kan för att ditt 2012 skall bli bra/bättre.

Kram

Morfar

Troligtvis har du ett fallskärmshopp under året.

2012-01-04 @ 12:01:34
Postat av: Minna

Sv; Man tackar så mycket :)

2012-01-04 @ 21:43:18
URL: http://mnvphoto.blogg.se/
Postat av: Hannah Larsson

Beautiful girl! seriously... o.O Hur kan du inte gilla ditt leende?! so damn beautiful.. och DIMPLES!!! smirking skype smiley



Och så otroligt vackra bilder! Speciellt de tre mittenbilderna. <3



Är förresten så avundsjuk på att du sett norrsken, står på min lista juuu. Men när jag kommer och bor hos dig (under din säng eller hur var det?) så har jag bestämt mig för att då ska jag se ett!



/Vip-sms ftw! Åh kan du inte ta dig ner till Stockholm och hoppa med mig? Vill träffa dig långa människa (ska ha på mig 20 cm klackar då, så jag inte känner mig så kort, japp, och hoppa fallskärm i det, blir ju jetebra!). Alltså inga av mina kommentarer till dig har nog någonsin varit normala, maj gad. Spårar ur riktigt här, HAHA! Hoppas ingen stalkar mig och läser allt detta för då tror man ju att något inte är som det ska med mig.. Well, they're absolutely right then. ;)



Och din "okej ;)" kommentar var allvarligt det finaste jag någonsin läst! Ska förstora den och sätta den på väggen. ååååh taaack!!! :'))))



Hatar att jag aldrig kommer in på skype längre, saknar att prata med dig... får bli mitt nyårslöfte, i'm sooorry! Nu har jag förresten ställt om dygnet igen efter nyår, så nu ska vi prata varje dag (om jag nu lyckas logga in på skype.. förstår inte att de ska vara så svårt.. HAHA)



Kram ♥

2012-01-09 @ 11:45:50
URL: http://hannahlarsson.com
Postat av: Hannah Larsson

Tycker du borde blogga mer. Kollar in här titt som tätt, men inget nytt... Och du borde uppdatera med 100% självporträtt, japp. Just because you are so stunning! ♥



Twinis gotta twin.

2012-01-14 @ 11:32:09
URL: http://hannahlarsson.com

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0