check

  • tälta
  • gå på Noliamässan
  • paddla kanot från Skorped till Sidensjö
  • bli brun
  • cykla så långt jag bara orkar och se var jag hamnar
  • få fisk när jag fiskar
  • fara till huvudstaden
  • fara till Liseberg (det skadar ju inte att drömma)
  • köra gokart
  • åka vattenskidor
  • fara till Umelagun
  • klättra uppför Skuleberget
Well, sommaren är ju inte heelt slut än så kanske hinner jag med att göra ett par saker till. Cykla så långt jag orkar och tälta kanske? Malin, hänger du med på en cykeltur? Klart du gör! Haha

Kommentarer
Postat av: malin

klart jag följer med på en cykeltur! beroende på vad det är för väder då ;)haha men tält, ja du ;P

2011-08-23 @ 22:40:52
URL: http://makira.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0