Visste du..?

Lite om mig såhär på morgonkvisten.

att jag verkligen vill - ha detta
att jag har - en lillebror som heter Norton
att jag lyssnar mycket på - musik som spelas på radion
att jag funderar på - framtiden
att jag pratar – lite väl mycket ibland
att jag inte gillar – potatis
att jag avskyr när folk snackar - skit
att kärlek är – något jag hoppas att jag hittar
att jag alla dar i veckan gillar – att äta godis
att jag alltid kommer att – älska min familj
att jag aldrig kommer att - glömma mina fina vänner
att jag är förälskad i – naturdokumentärer och naturfilmer
att sist jag grät var – någon gång som jag inte kommer ihåg när det var
att min mobiltelefon är – en HTC
att när jag vaknar på morgonen – är jag ALLTID trött. Hur länge jag än sover känner jag mig aldrig utvilad
att innan jag går och lägger mig – räknar hur många timmar jag kommer få sova, tills jag upptäckte att mobilen kan göra det åt mig
att idag har jag – ätit frukost, och fudge
att jag just nu tänker på - vad jag ska svara på nästa fråga
att i kväll ska jag - läsa deckaren som vi ska redovisa på svenskan snart
att i morgon kommer jag – behöva göra en massa SO
att jag hoppas – att jag lever lycklig i alla mina dagar
att jag vill - bli naturfilmare

Tack och hej

Kommentarer
Postat av: Hannah Larsson

Kommer bli massor av bilder nu kan jag lova dig! :D Äntligen har man kamera igen, så otroligt roligt!

2010-11-01 @ 17:40:08
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Postat av: Hannah Larsson

Åh tusen tack Ada!! :D Den sista bilden i inlägget var faktiskt den första jag tog, och blev riktigt förvånad när det verkligen såg ut som om det var dag där som du sa. Tycker den vart så cool för att det ser ut som att solen står så lågt på himlen, fast i verkligheten skulle de vara omöjligt då det är ett hus där, haha. ;) Kan bli riktigt fräckt bara man har lite kreaktivitet!

2010-11-02 @ 20:17:11
URL: http://hlphotography.webblogg.se/
Postat av: Moa

Sv; Haha men jag vill gärna ha den :]

2010-11-03 @ 15:29:51
URL: http://mmooos.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0