SAL50F14


Haha det ser ut att vara något fel med min hand?!

Nu har objektivet kommit! :D Har inte kunnat pröva det så mycket eftersom det hunnit bli kolsvart när jag kom hem från skolan.
Men lite har jag testat det iaf. Pga det sjukt korta skärpedjupet (iaf för mig som inte är van :p) så ser man direkt när skärpan inte är på rätt ställe. Som här ovan tex.
Imorgon hinner jag nog inte fota så mycket heller eftersom jag kommer hem sent efter konfirmationen. Men någon gång i helgen kanske, ska jag försöka fota råttorna! Har nästan inga bilder på dom alls. :)

Kommentarer
Postat av: Minna

Snyggingen!!! DU! Jag har utväcklingssamtal när vi slutar skolan, så jag kommer sent till konfan... Hihi :)

2010-11-08 @ 21:42:23
URL: http://axelinalina.blogg.se/
Postat av: Hannah Larsson

Haha söt! :D Och vad roligt med nytt objektiv, ser fram emot massor av bilder! Hatar på sätt och vis slutet av året - solen är aldrig här längre vilket gör en vanlig fotografering omöjlig...



:(

2010-11-13 @ 21:36:10
URL: http://hlphotography.webblogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0