....................

Hejsan svejsan! :D

Det har gått lite trögt med bloggandet på sistone har jag märkt men jag har inte orkat - Lat som jag är! ;) Ska försöka bättra mig men det är inte så mycket som händer så det blir bara massa ovärda inlägg. Men jag kan ju alltid lägga in lite bilder. Men jag sparar dom för webben innan jag lägger in dom här och jag får för mig att det inte blir så bra kvalla... Vad tycker ni, är det bra kvalla på bilderna?

Sen har jag ett till litet problem, jag tycker designen börjar bli tråkig. Jag skulle bli väldigt glad om ni ville hjälpa mig. Har en utlottning på er blogg eller liknande. :)



Hittar ingen bild att lägga ut, så idag blir det ingen. Kram kram!

Kommentarer
Postat av: elin

Helo! Vad gör du ? :)



Nu får du gärna ställa massvis med frågor i min frågestund!

2009-09-07 @ 19:27:36
URL: http://elinanimmer.blogg.se/
Postat av: Moos

Sv; Okej då längtar jag tills den kommer på svenska!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D

2009-09-08 @ 20:54:36
URL: http://mmooos.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0