Julgransbelysning

Hej Hej
Idag på no:n när vi skulle koppla ihop lampor, batterier och massa sladdar efter nån beskrivning så gjorde jag och Amanda en liten julgransslinga. ^^
Den blev ju jätte fin, men det va lite jobbigt att sitta och byta plats på sladdarna var och varannan sekund. ;) Men då kom jag på att man kunde ta en strömbrytare, då kunde man ju bara trycka på knappen ist. Men då lös bara ena lampan. :( Haha aja,

När skolan var slut cyklade jag hem, sen skulle jag till tandläkaren.
Jag trodde att dom skulle ta ett nytt avtryck med en sån där orangegegga. :S
Men det behövde jag inte. ;D Han passade bara in ringarna till tandställningen.

Nu måste jag gå och duscha.

Kram♥

Kommentarer
Postat av: MOa

Sv ; Okej :D

ska jag ta med imorn? :>

2009-10-14 @ 17:05:34
URL: http://mmooos.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0