Till Minna:

Jag ska försöka visa hur man gör för att använda sin egen bild som skrivbordsunderlägg. Det finns ett enklare sätt men jag förklarar så här nu. ^^
Jag vet att bilderna är små, men jag har så liten skärm, plus att bloggen inte är så bred så du får ha ta fram förstoringsglaset! ;) Haha nä jag skojja, men tryck antingen Ctrl + eller så skriver jag vart du ska trycka. :)

©
Börja med att trycka på "start"

©
Sen trycker du på "mina bilder"

©
Sen dubbelklickar du på vilken mapp du har valt att spara din bild i.
Eller så kanske du har sparat bilden på skrivbordet, då är det bara att dubbelklicka på den bilden och göra som i steg 5.

©
Sen dubbelklickar du på bilden du vill använda.

©
Sen högercklickar du på bilden och väljer "använd som skrivbordsunderlägg"

Och då var det klart! :)

Kommentarer
Postat av: Minna

Okej :)

2009-11-14 @ 17:52:23

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0