Räkor

Hej Hej!
Nu har jag just ätit klart efter att ha kommit hem från stan.

Jag orkar inte skriva så mycket nu och jag måste gå och ge Lee mat
så det blir bara lite kort om räkbåten.

Direkt efter jag hade ätit frukost hoppade jag in i duschen,
sen skulle vi till räkbåten.
Det var mormor, Ove, Mats, Tina, Carl och jag mamma pappa och lillbrorsan som åt där. Man steg på vid kajen och sen åkte man en tur på 1 timme 30 minuter.
Det var faktiskt ganska goda räkor. Fast lite smaklösa. ^-^
På vägen hem stank det typ utedass i hela båten. >.<  Äckligt!

När båten hade kommit tbx eller stod vid kajen igen, (ni fattar. Eller?)
Så gick vi på stan. Jag köpte (eller fick :]) ett par svarta jeans, mjukisbyxor och en kofta.


Kofta - Nicole, vet inte vad den kostade.


Jeans - BikBok, vet inte vad dom kostade heller.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0