Ö-vik here we come!

Hej!
Imorgon far vi till Ö-vik :) Vi är inte där så länge,
vi kommer hem på lördag. (tror jag)
Jag hinner nog inte skriva något imorgon men skriver när jag kommer hem.
(det blir nog en hel del bilder också) :]
Jag längtar tills vi ska köra go-cart. Det är askul! :D

Idag var vi i stan. (familjen) Vi va typ på Lekbiten
för lillbrorsan skulle ha ett lasersvärd.
Sen va vi på den här pyssel-affären vet inte vad den heter.
Sen for vi till Expo, sen Jula.
Jag köpte ett Hello Kitty hänge och en ask på den där pyssel-affären.



Någon som vet vad "rosetten" är? För det är typ ingen rosett.



Kram Ada

Kommentarer
Postat av: Moos

Någon som vet vad "rosetten" är? För det är typ ingen rosett.



Om de e den frågan du menar så.. INGEN ANING ;s

haha ser inte vad det är :]

2009-07-19 @ 16:21:57
URL: http://mmooos.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0