Mot Ö-vik och vidare!

Hejsan svejsan!
Jag har just kommit hem från golfbanan, var där med mormor och lillbrorsan.
Nu sitter jag och väntar på att maten ska bli klar. Köttbullar och makaroner blir det. :]

På torsdag ska vi till Överhörnäs, som ligger utanför Ö-vik.
Där ska vi bo i en stuga på en camping.
(Eftersom lillbrorsan har svårt att sitta still så kan vi inte åka längre än så)
Vi ska bo där i till på lördag tror jag. Vi ska typ fara på Paradisbadet, köra go-kart & bara gå på stan och shoppa. :)
Sen ska vi typ hälsa på morfar tror jag. Eller jag antar det.
Eller så kanske vi äter middag/lunch med honom på stan eller nåt.

Nu ska jag äta.

Kram Ada

Kommentarer
Postat av: Papps

Sämsta varvtiden betalar för go-carten :-)



/Bromsa allrii

2009-07-15 @ 12:42:23

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0