Hemma.

Hej. Nu har vi kommit hem från Ö-vik.
Eller vi kom egentligen hem igår kväll men jag orkade inte skriva då.

TORSDAG

När vi kom fram till Ö-vik så for vi direkt till Paradisbadet. Det är kul att vara där även om jag har varit där många gånger. :]
Efter det for vi till Burger King och åt hamburgare sen gick vi ner till kajen
och träffade morfar och Ann-Marie.
(Det var typ uppträdanden och sånt där)
Dom hade köpt massa lotter men dom vann inget. Synd...
Sen handlade vi på nån affär sen for vi till stugan.
Stugan var mindre än vad jag hade trott, och allt var typ i furu.

FREDAG
Efter frukosten åkte vi till Varvsberget. Där skulle vi åka lift upp.
Men då var den bara öppen för backhoppare och fotografer. >.<
Så då skulle vi till nåt traktormusseum, men det var så långt så det sket vi i.
Då åkte vi förbi RC Huset. Där köpte vi en liten radiostyrd helikopter
som som såg ut som en haj.
Sen skulle vi träffa morfar på Puttom. Vi spelade lite på rangen. (stavning?)
Det gich asdåligt för mig! -.-'  Sen åt vi på resturangen som finns där.
Efter det åkte vi till go-cart banan. Det är jätte kul att köra! :D
Jag, mamma & pappa körde och morfar & lillbrorsan tittade på.
Sen for vi in till stan och shoppade. :) Jag hittade inte så mycket.
Eller det var snarare inte så mycket som passade.
På Cubus tex. hittade jag typ minst 10 linnen, tunikor och T-shirtar.
Men vi köpte bara två. För det är inte så mycket som brukar passa på mig. >_<
Sen for vi till stugan och åt. Sen fiskade vi. (vi fick inget som vanligt)

LÖRDAG
På morgonen packade vi ihop våra saker,
och jag och lillbrorsan körde helekoptern medan mamma städade ur stugan.
Sen åkte vi till Varvsberget igen för att se om vi fick åka upp. Och det fick vi!
Det var jätte läskigt! :] För när det var nån som skulle kliva på så stannade liften.
Jag och mamma stannade typ alltid där det var som läskigast.
När vi hade kommit upp till toppen så ville jag spela minigolf
för det fanns en jätte rolig bana där.
Men det gjorde vi inte. Utan vi tog bara lite kort och så
sen åkte vi ner igen. Det var läskigast att åka ner.
Där nere så tog jag lite kort på backhopparna när dom hoppade.
Dom ser ganska roliga ut när dom hoppar. :]
Sen när vi skulle fara hem tog vi färjan till Norrbyskär.


Jag lägger in bilder från Norrbyskär mm i nytt inlägg senare.
Sen kanske jag lägger in Dagens outfit.

Oj vilket långt inlägg det blev!

Kram Ada






Kommentarer

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0