Godis, godis, godis <3

Nu sitter jag och äter godis. :] (som vanligt)
Det är så gott, det går inte att sluta!!!  ;)

Idag har jag varit och plockat blåbär med pappa och lillbrorsan.
Det blev 3 liter tror jag. Men ändå var vi bara där typ en halvtimme.
Nu ikväll for jag och mamma en snabbis till mormor och fikade.
När vi skulle hem fick jag sitte fram i lillbrorsans barnstol. Haha jag kände mig typ  jättelång. ^-^ Alla som körde förbi glodde asmycket.

På fredag far jag pappa och lillbrorsan till Stockholm. Eller till Norrtälje där farmor bor. Vi kommer hem på tisdag kväll.
Skriver mer om det imorgon.

Men ska lägga mig nu så jag hinner vända på dygnet lite,
för vi åker tidigt i på fredag morgon.  ^-^

Kram!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0