Ännu mera regn regn regn.

Hejsan. :)
Nu sitter jag här vid bordet och tittar på när mamma plockar bort.
Mormor, Ove och Mats har varit här och ätit middag. Haha nu sitter mormor och Mats och spelar Xbox haha ^-^

Imorse for vi till Expo och Maxi direkt efter frukosten. Nu kom jag på att
jag ska lägga in en bild på en liten skål jag köpte på Expo för typ en vecka sen. :]
Lägger in i bilden i ett nytt inlägg sen.

Imorgon ska vi äta lunch på räkbåten. Då åker båten omkring medan man äter
istället för att stå still.

Kram Ada


Jag vet att det är korta och tråkiga inlägg.
Jag har inga bilder heller. Jag lovar att jag ska bättra mig.

Kommentarer
Postat av: Moos

HAHA oj ne skrev fel :]

2009-07-24 @ 21:21:48
URL: http://mmooos.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0