Tandläkarn.

Hej, ska snart gå och duscha så hinner inte skriva så mycket. Men lite iaf. :)

Efter skolan idag cyklade jag Malin & Sara till Ljummviken för dom kunde typ inte vägen dit och vi ska träffas där med klassen imorgon.
Sen skull jag till tandläkaren och göra någon "sidröntgen" Det tog typ bara 2 min så då for vi och tog ett till hål i ena örat. :) Det gjorde as ont men det försvann nästan på en gång :] Men när jag tog hål förra gången (typ 1½ år sen) så gjorde det ont hela dagen, då vart det typ nåt konstigt. Aja, sen for jag iaf till Amanda.

När jag kom hem från Amanda sa mamma att dom hade ringt från tandläkaren och bara: Kan Ada komma hit kl 10.00 imorgon. Mamma: Men det går inte, hon går ju i skolan och "blablabla" Tandläkaren: Jaha för hon ska få tandställningen vi har pratat om. Mamma: Eh har vi? Är det en "räls" hon ska få? Tandläkaren: Nä, det är en "gom" som ska sitta permanent men man kan ta bort den. Mamma: Jaha en då får jag väll ringa lärarna och säga att hon måste fara till tandläkaren.

Jaha så nu ska jag få nån tandställning också. :S Någon som har haft en "gom" som kan berätta hur det är? Tacksam för svar. :)

Oj jag skrev visst "ganska" mycket.
;)

Kram!


Kommentarer
Postat av: evelina

du sak vara tacksam för gom jag kanske kommer få räls om ett år !!

2009-08-27 @ 19:51:24

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0