I don't want to be here


Kommentarer
Postat av: Hannah Larsson

but i want you to be here! <3 it's not so lonely then youknow.

2011-07-28 @ 01:22:16
URL: http://hannahlarsson.com
Postat av: Hannah Larsson

/åh vet du ada? jag förstår precis hur du känner med resan till de två underbara personerna finns. liksom bokstavligen... why liksom?



australien vill jag också till. verkar helt wonderful!



kraam, fjäriil <3

2011-07-29 @ 15:55:13
URL: http://hannahlarsson.com
Postat av: Hannah Larsson

HAHAHA flum in my heart! <3 Din kommentar var lätt den bästa på länge! Och idéerna var hur grymma som helst, tycker vi satsar på allihopa. Är försäkrad mot kidnappning så också att jag får 3000 kr/dag för fysiskt och psykiskt lidande så blir ju peeeerfekt att dra till Irland då, och få pengar dagligen liksom! Inte för att jag tror att lidandet lär bli sååå stort men vi kan ju hitta på! :)



Och om du tar med din undervattenstraktor till Dublin lär de definitivt älska dig! I alla fall the evil twin. Jag kör väl på "the nice twin", för att jämna ut det hela.. kanske blir för mycket evil annars? fjäril



HAHA, kom just och tänka på hur extremt "dumbeldore, yoooou're alive" det lär ha blivit med the evil one (gånger tusen).. så mycket åsmness att jag dör.. så du får the nice twin.. the other one is totally mine. so you know...

2011-07-29 @ 17:40:19
URL: http://hannahlarsson.com
Postat av: Hannah Larsson

HAHAHAHAHA som svar på din kommentar så tror jag möjligtvis de kan börja dricka.. speciellt nu, not so innocent anymore youknow.. om annat så kommer jag så få dem till det, trust me. hehehehe.. (a) åsm som jag är!



och jag saknar dig!! :c det är så tomt.. forever alone helt ensam nu ju, not funny...!



Stå med din håv och traktor imorgon nu!!! i don't wanna die so you have to catch me! Skicka all din magi och twinpower till mig!!!! och du kommer förmodligen inte ens se denna kommentar förrens du kommer hem men eftersom du är synsk kommer du veta exakt vad jag skrivit oavsett!



åsm! peace out!

2011-08-02 @ 13:21:25
URL: http://hannahlarsson.com
Postat av: Hannah Larsson

Jag saknar dig mer <3 Min sommar är tråkig utan dig! Alltså kan inte ens föreställa mig hur stendöd jag varit om vi inte pratat typ varje dag.. Vi måste ha pratat varje dag, förutom någon få dag..! Twinpower!! Alltså saknar att prata med dig fast vi messar typ ständigt, sms är inte lika kul som skype.. Kinda weird, but åsm självklart!



Tusen taaack för din kommentar! Den gjorde mig glaaad ska du veta! <3



Jag överlevde trots att du inte stod nedanför med traktorn och håven! Var sååå awesome, du anar inte! Nästa gång måste du vara med och hoppa! <3 Ska samla ihop mig ett gäng att hoppa med nästa gång. Hittills halvt lyckats övertala 3 personer. Är du på? :D



Forever togehter alone, always!!!

TWINHUG! <3

2011-08-04 @ 19:41:42
URL: http://hannahlarsson.com

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0