"Ledig" dag

Idag är det studiedag så vi är lediga! Dock är vi inte lediga, har massar av saker som måste bli klart!

  • Måste jobba i ett häfte som vi ligger efter i på SO;n pga att läraren pratade en hel lektion om likheterna mellan SD och Hitler.
  • Sen ska jag renskriva min saga jag skrivit på svenskan. Eller nej förresten, jag skriver om den helt. Jag skiter i om den liknar "Den fula ankungen".
  • Sen ska jag ha renskrivit en "ekologi-skogs-natur-kretslopps-rapport" snart. Hann nästan bli klar innan papperet tog slut.
  • Tänkte sätta mig i soffan med Gunnar och en kopp varmchoklad och se på film (innnan mamma, pappa och Norton kommer hem) men det tror jag vi skippar.

Jag har inte tid att sitta här, dags att sätta fart! Snigelfart...

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv; Hehe :]

Vsg :D

2010-09-21 @ 14:45:27
URL: http://mmooos.blogg.se/
Postat av: sara

haha!

2010-09-23 @ 20:29:20
URL: http://allbysara.devote.se

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0