Kommentarer
Postat av: sara

:( <3

2012-06-03 @ 00:15:24
Postat av: Hannah Larsson

Kärlek. <3

och så himla, himla fina bilder. Speciellt fjärde och femte... Så asdfghg, verkligen. Åh.. sad.

2012-06-04 @ 02:44:58
URL: http://hannahlarsson.com
Postat av: Hannah Larsson

/Yes it iiis! Kom dagen efter det skickade den. Lite o.O om jag får säga det själv. HAHAHA, smsade dig faktiskt. VIP, <första personen ever liksome. men liksom facepalm*, hade ju inget abonnemang ännu, så du får väl smset när jag sätter i det.. när det nu kommeeer, måste ju ha microsimgrejs, så får vänta ett tag till, men kan använda den i övrigt iaf. lite kär. och du borde skaffa en iphone, if you can. för finns så mycket roligt man kan göra om båda har en.... fast kanske går fast du har en annan smartistelefon, donno.... hm... oh well, slutar babbla nu.



och who needs a system indeed. dock la jag nyss ut bilder på lille bebisen tagna med systemkameran i.... någongång förra året, och hahahah.. skillnad om man säger så.. ;) men ja, hat åt system. alltid... och alla bilder går ju igenom ett hårt pass i ps/cameraraw så alla orginalbilder är väl ungefär lika fula och i råformat från båda kamerorna, HAHA. okej, vart jag går med detta har jag ingen aning om. squirrel*



and i miss youeee. meep.

kärlek och blommor och pizzor och allt det vanliga.

2012-06-07 @ 13:21:01
URL: http://hannahlarsson.com
Postat av: Hannah Larsson

Sistah! <3 MISS YOU!!!

Trust me, it was heartbreaking. Okej, tänkte skriva full on på engelska, sen blev jag helt wut am i doing? Okej, blandat it is. Men det var så hemskt speciellt när han låg och skrek och försökte komma upp när de höll på och sydde och det, även fast han var sövd. Stod där helt jdfdu,sdgbdfmdjhfd don't wannaaa be here. Mamma fick stå och hålla i honom, couldn't do it. Helt krhe,fkds. AND I WISH YOU COULD HAVE BEEN THERE. More than anything, don't doubt that for a second. Really, really do. Always. Always..

OCH NÄE. Det har då inte kommit ännu för mamma fick ett brev idag att hon inte betalat räkning på 600 kronor så det stängdes av (HON BETALADE JUUU, hon ringde dem ju och så stängdes det ner. sen betalade hon räkningen på 250 kronor.... WHAT IS THIS FUCKING CRAP I'M DYING HERE. SERIOUSLY WHAT). Det kommer väl..... snart. Eller inte. Oh well..

Dock hade de internet så satt och rebloggade 346543456 grejer på tumblr. Hehe. Höll dock på att dö, plus att vi blev jättehungriga så vi köpte massa knäckebröd ur såndär maskin, haha...

Seee youuu on skyppeee theeen. <3

Svar: wait what. hur svarar jag nu? whut is this stuff? okej, provar såhär, om det blir helt galet får jag helt enkelt skica iväg en kommentar i stället då. eller.. blir detta som en kommentar? eller ser du bara det här om du går in på min blogg..? okej, jag börjar tvivla på att det här fungerar nu. ah. ok.
och *boxande smiley/vit laptop in the face* på det. allvarligt, vad håller de på med där på tele2 eller vad det nu var, abonnemang-firmagrejen? de verkar inte förstå hur hårt livet är utan fullt fungerande mobil, eller någon som hela tiden vill sms:a en icket fungerande mobil för den delen heller. menar, jag lider här. hoppas att det kommer snartsnartsnart. kanske lagomt tills min mobil kommer? har ju bestämt mig för vilken det ska bli nu. not. akksdasdl.

GLAD MIDSOMMAR FINA DU! det som är kvar av det så att säga *insert you know what here*, njut av de sista tio minuterna. and i am seriouslt coming soon. ok, don't even know if i can yet, facepalm on me, but ajkldfaskldkaksla on it all. speciellt idag också, vi var på ett himla fint ställe där jag inte varit på många, många år, you should have seen it! someday. okay, i could go on about this all night, soo.

take care. me loves you very much. x

[och ja, jag fegar ur och svarar inte på detta utan skickar en kommentar.. hehe.]
adakadabra.blogg.se

2012-06-20 @ 22:14:52
URL: http://hannahlarsson.com
Postat av: Hannah Larsson

Vad hände med alla mina mellanrum (mellan... something)? Allt blev ju helt hoppknöglat och weird nu.

Oh well.

2012-06-20 @ 22:15:52
URL: http://hannahlarsson.com
Postat av: Hannah Larsson

Hoppas du får en fin midsommar finaste sistah. <3 i wish you were here though, badly...

2012-06-22 @ 19:14:29
URL: http://hannahlarsson.com
Postat av: Hannah Larsson

WOW. Snacka om live-feed här. Uppdaterade snabbt och så fick jag din kommentar 19 sekunder efter den skickats. ehm, ok then.
Och skickade du som signerat som blogg.se thingy? Works the same, bara att om du är inloggad får du typ med din bild, om du nu valt den. i think. or wat.

OCH IPHONE! om du haft iphone nu kunde vi smsa for freee via iMessage, så en vit laptop in your face om du inte väljer den. heh. hehehe. sen finns de så många vi bägge iphone-users kan göra sen om du har en. hehe, i'm really trying to make you get that iphone, inser du det? ;)))))

Och vad hände med skype? hallåe. need an update on your lifeee. and i miss you. sistah!

2012-06-22 @ 23:55:09
URL: http://hannahlarsson.com

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0