Summer 2011

Idag är det den 21:a augusti vilket innebär att jag har haft sommarlov i exakt 67 dagar (tror jag. tvinga mig inte räkna matte när skolan inte börjar förrän imorgon..) Jag kan inte säga att det här sommarlovet blev precis som jag hade planerat men ändå har det blivit ganska lyckat. För de flesta innebär kanske sommarlov att vara ute hela dagarna, umgås med massvis av vänner och bada även efter att solen gått ner.
Riktigt så har inte mitt sommarlov varit, jag har nämligen spenderat större delen av min sommar framför datorn. (och ja, jag har varit ute fått i mig lite d-vitamin jag med. ibland.) Där har jag inte nördat spel i min ensamhet eller något sådant utan jag har pratat dag ut och dag in med en lite weird but truly amaaazing person. Tack för att du stått ut med mig denna sommar!! Annars hade jag varit lite forever alone och lite forever dead.. haha.
Förutom detta så var vi ju även på en liten husvagnssemester. Så om jag skulle sammanfatta sommaren 2011 skulle det bli: Husvagn, dator och.. Well, datorn är mitt liv så tror inte jag behöver säga något mer!

Hur skulle du sammanfatta din sommar med 3 ord? :)

Kommentarer
Postat av: malin

härlig,rolig och förkort!!!!!!

2011-08-21 @ 20:18:39
URL: http://makira.blogg.se/
Postat av: Minna

husvagn, kamera och bad kanske? haha ;)

2011-08-21 @ 20:27:48
URL: http://mnvphoto.blogg.se/
Postat av: Hanna

Bada, läsa och... Äta! Haha ;)

2011-08-21 @ 21:39:09

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0