Tjena mittbena

Hejsan hejsan.
Har varit lite upptagen dom senaste dagarna så har inte kunnat uppdaterat bloggen. :>
Det var ju midsommar och då var vi på Gammlia sen for vi till mormor och åt sill och potäter. Kommer kanske ett litet collage med bilder på den sen.Igår var jag, mamma och pappa på IKEA och handlade lite grejor.Och idag har jag flyttat från mitt rum till mamma och pappas sovrum. I mitt rum var det så ljust att jag inte kunnat sova en hel natt på hela sommarlovet.
Nee, ska fixa till ett collage med midsommarbilder nu. Kanske lägger in bilder på mitt nya rum också. Men har inga bilder på hur det såg ut innan så jag gör nog inte det. Hehehe     Byebye♥

Kommentarer
Postat av: rebecca

Tack ^^

2010-06-30 @ 01:49:02
URL: http://rebeccajager.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0