Filmdag

Idag är det mulet och blåsigt ute.. Så jag tänkte ha en filmdag! Bara det att jag har sett alla filmer vi har. Hehe. Och hyra film är jag aldeles för snål för. :p
Ett litet film-frågegrejs:

Komedi eller Drama?
Komedi
Skräck eller Romantik? Gillar inte skräckfilmer hihi
DVD, Blu-ray eller VHS? Bluray lätt! ;D
Twilight-serien eller Stieg Larsson-serien? Twilightserien♥
Beck eller Wallander? Ingen
Bio eller tv? Bio
Filmen eller boken? Boken
Favoritskådespelare? Antagligen Jim Carrey ;D Men för att inte Malin ska blir ledsen får jag säga Robert Pattinson också. ;)
Favoritregissör?
Vet inte
Bästa bok som blivit film? Twilight, Newmoon, Eclipse och förhoppningsvis Breaking dawn! :D
Vilken bio kollade du på senast? Eclipse
Film eller tv-serie? Film
Vad skulle du helst göra - Skriva bok eller regissera en film? Regissera film
Favoritfilm? Vet inte...

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv; vsg :]



haha ne jag vet ;D

2010-07-14 @ 12:10:36
URL: http://mmooos.blogg.se/
Postat av: malin

hahaha !

2010-07-18 @ 00:21:10
URL: http://makira.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0