Usch!!!

Hejsan!
Nu har jag precis kommit hem efter att ha tagit kort med Moa.
Vi började med att cykla till elljusspåret. (en skid-/jogging slinga) Vi cyklade en bit på den, sen ställde vi cyklarna vid kanten av "stigen". Moa hade glömt sitt lås (eller om det var nycklarna) så vi låste ihop cyklarna med mitt lås.
Sen gick vi till en udde där det fanns ett vindskydd där lämnade vi våra kameraväskor och blixtar och sånt. Vi tog lite kort där sen gick vi över en spång till en udde som liksom låg parallellt med den vi va på. Vi tog lite kort där sen hörde vi att det var några som ropade från udden där vi var först: Hallå, vilka är där? Vi bah: Oj, vi kanske borde gå dit! Sen sprang vi över spången tillbaka, när vi kom fram gick dom andra därifrån. Vi kollade så att inget var borta sen fortsatte vi ta lite kort, men den här gången tog vi med oss alla saker.
När vi kom tillbaka till våra cyklar så hade dom tippat (fast tror inte dom hade tippat) ner mot ett dike som va typ 2m brett och fyllt med vatten. Mitt i diket låg min hjälm, den nådde vi inte så den fick ligga kvar där. Mitt cykelstyre och Moas styre och sadel var helt leriga. Och hela cyklarna var typ blöta av fukt. Nice!...eller inte.

Nu är vi iaf hemma och vi fick ju några bra bilder. Hoppas Moa lägger ut sina bilder för hennes blev så fina.
Lägger in mina bilder i ett nytt inlägg senare. =)

Kram!

Kommentarer
Postat av: Moa

Sv; haha jag orkade inte :>



Men det var itne nice!!

btw, logga in på apb? (A)



Alltså dina blev säkert MKT FINARE!!! :D♥

2009-09-19 @ 20:37:57
URL: http://mmooos.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv; Tack :D ♥



Tkr typ också gammal på första fast vet inte på andra :] Hihi lägg in dina bilder? :>

2009-09-19 @ 20:49:37
URL: http://mmooos.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv; Aa :>



Men ge dig, dina! <3

2009-09-19 @ 21:01:04
URL: http://mmooos.blogg.se/
Postat av: Moa

Sv; :)♥



hihi okej :>

2009-09-19 @ 21:27:33
URL: http://mmooos.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0