Ojdå...

Hej. Har visst inte varit så bra på att uppdatera på ett tag... :]

Idag hade vi friluftsdag så vi orienterade vid Bräntebacken. :) Jag, Amanda och Malin va ett lag och vi kom typ först av tjejerna (tror jag :]) Haha vi genade genom en myr så vi blev blöta om fötterna haha. Malin såg rolig ut när hon sprang (sorry Malin) Hon sprang med armarna upp i luften och typ skrek. Haha det såg as roligt ut. :]
Sen skulle jag och Malin fara på Konsum och köpa en bulle till Minna. Då körde jag in i en mur haha. Jag typ flög över cykeln och in i muren. Aj! Cykelkorgen blev helt typ kvaddad. Malin troddde typ jag skulle dö, men fick bara ett stort blåmärke på armen, skrapsår i ansiktet :], och ett lila finger.

När vi hade slutat orienteringen for jag hem, duschade sen for vi till Minna. :)
Orkar inte skriva mer nu. :]

Wie! Nu har filterna (men inte UV-filtret) och stativet kommit! :D
Pappa är och hämtar dom på posten nu. :)

Kram

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0