Ingen rubrik här inte!

Hej!
Har inte skrivigt på ett tag nu igen. Tänkte faktiskt skriva igår men jag fick en ny säng och ett nattduksbord som jag monterade ihop sen hade jag massa läxor så hann inte skriva. Men nu ska jag iaf skriva lite. :)

Idag måste jag träna på Europas länder och huvudstäder. Vi har det på prov på Onsdag typ. Åh kommer typ aldrig kunna alla. :( Aja,

Längtar till 20 November! (eller är det September?) Då New moon har premiär, Måste bara fara! Sen har jag hört från Moa att åldersgränsen är 15? :( Asså böckerna är bra! Står på kö på bok 4 nu hoppas den kommer snart! :D Sen kommer det ju typ en 5:a också. :D Wie!

Men nu ska jag se på tv lite.

Kram!

Kommer ingen bild nu heller, Sorry! :]


Kommentarer
Postat av: Moos

Det är september :]

Hanna sa iaf till mig att det var 15 års gräns..

2009-09-09 @ 18:21:41
URL: http://mmooos.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men åh nu vart jag förvirrad. Äre inte september? :]

Aja hoppas iaf på att det är september ^^ Fast det kanske är november.. Aja haha :PÅ

2009-09-09 @ 18:24:42
Postat av: Anonym

oj, glömde skriva men det var jag (moa) orkade inte skriva nu haha XP

2009-09-09 @ 18:25:05

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0