New mooooooon!

Hejsan! :)
Nu har jag ganska precis kommit hem från stan.
Var och såg på jaa ni kanske fattar efter att ha läst rubriken. ;)

Klockan halv elva gick jag till busshållplatsen där Malin väntade. bussen plockade upp Sara på vägen också, sedan bar det av emot stan. :)
Först skulle vi gå och hämta ut biljetterna men då hade det inte öppnat, så då gick vi till nån affär kom inte ihåg vilken. Sen gick vi tillbaka och köpte biljetterna (tror jag, kom inte ihåg i vilken ordning vi gjorde allt) Sen köpte vi iaf godis. :> Jag köpte för typ 40 kr Malin för typ 50 och Sara för 60. Haha ;) Sen var det äntligen dags för film! :D

Jag tyckte att filmen var jätte bra, men väldigt olik Twilight.
Jag tycker att i Twilight beskrivs varje sak nogare som.
Men i New moon var allt kortare men dom hann med mer, om ni fattar.
Dom hade inte tagit bort så mycket från boken typ.
Den här var som mer "kortfattad" vet inte hur man ska förklara det.
:]
Den var bra iaf!
:) Värd att se!

"You can't trust a vampire.. Trust me"
Edward Cullen

Kram♥


Kommentarer
Postat av: Moa

Sv; JAA! :D

2009-11-21 @ 21:47:19
URL: http://mmooos.blogg.se/
Postat av: sara

ja den ägde :)

2009-11-22 @ 12:01:11
URL: http://youknowmi.devote.se

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0