Varmt!

Tjolahopp tjolahej
Jag vet att jag inte har skrivit på ganska länge men jag har inte haft ork till det.
Jag hinner inte skriva så mycket nu heller för snart ska vi till mormor & Ove och äta pizza. Mats är där också (mormors bror)

Imorse för jag och pappa till stan, eller vi var typ på Bygg Max och sånt.
Sen när vi kom hem blev det jätte jätte varmt. Jag höll på att svettas ihjäl!
Så då hade jag och lillbrorsan vattenkrig. Jag vann såklart! ;)
Jag var typ inte alls blöt, medan lillrorsan var helt dyngsur.

Nu ska jag gå och duscha och fixa mig innan vi far.

Kram Ada

Ps. jag vet att det inte blev några bilder från Norrbyskär mm. Sorry men orkar inte lägga in.

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0