Tuggummi

Hej.
Nu sitter jag och proppar i mig ostbågar och Coca-Cola framför King Kong.
Haha det var just några äckliga människor som typ försökte döda "huvud personerna"
Ååh nu kom dom igen. Dom är asäckliga! Aja,

Idag var jag på Konsum med Moa och köpte tuggummi (i påse)
Sen när vi skulle fara så skulle jag köpa ett sånt här tuggummi i en automat.
Då kom det tre på en gång. Så då provade jag igen, då kom det också tre.
Jag provade en tredje gång, då kom det tre till!
Då fick Moa en enkrona av mig för att se om hon fick tre. Men hon fick bara ett. Haha :]
Jag provade en gång till för att se om det var jag som hade tur
eller om den bara "gick sönder" när Moa provade. Då fick jag bara två. :( ;)
Vi kom fram till att jag hade tjänat 6 kr. :D

Nu ska jag se klart filmen.

Kram Ada

Kommentarer
Postat av: Moos

Den andra automaten va dum , den tog min 50 öring :]

2009-07-12 @ 11:30:40
URL: http://mmooos.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0