Tårta!!!!

Hej. :)
Nu sitter jag och proppar i mig godis. Mmm gott!  Aja,

Imorse vaknade jag typ 6.20 av att nån gubbe kom och knackade på
och sa att vi skulle flytta på bilarna för dom skulle gräva utanför våran infart.
Så pappa körde dom till grannen. Men sen lyckades jag iaf somna om.

I eftermiddags för vi till Anders (min mosters man) på födelsedagsfika.
Där fick vi en jättegod jordgubbstårta. (Fast den var inte lika god
som den vi gör :])
Sen tittade vi på massa bilder från när dom var på semester.
När vi skulle åka hem fick jag en... det var typ en liten väska fylld med godis
av Mats. Det är det godiset jag äter nu.

Btw. Så blir det typ Stockholm på Fredag. Eller blir det det papps?

Kram!

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0