Tältat.

Hejsan!
Igår-idag sov jag ju i tält hos Amanda, men det gick inte så bra.
Vi gick och la oss typ 24.00 och jag vaknade kl. 02.00
Jag kunde inte somna om heller för det var jätte ljust och det var massa fåglar som inte kunde hålla tyst. -.-'
Fåglar sjunger inte på natten. Eller?
Aja, En timme senare vaknade Amanda och Johanna också
så då gick vi in och la oss istället. Jag sov på golvet i Amandas rum med min sovsäck. :]

Här utanför ser det inte så roligt ut.
För dom håller på att lägga fjärrvärme (stavning?)
Och dom har just kommit till vårat hus. Vi kan inte komma ut med bilarna heller
så vi har ställt dom hos grannen men han var inte hemmma, så vi vet inte om vi får det...
Jag kan lägga in en bild på hur det ser ut sen. (kanske inte så intressant :] )

Kram Ada





Kommentarer
Postat av: Moos

Ops, det var inte mkt sömn :]

2009-07-06 @ 17:54:06
URL: http://mmooos.blogg.se/
Postat av: Moos

oj, tänkte inte på att ni gick in sen också ops hihi :]

2009-07-06 @ 17:54:49
URL: http://mmooos.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0