Regn, regn, regn, regn.

Tjenare!
Idag är det bajsväder igen! Det bara regnar och regnar! Aja,

I förmiddags låg jag typ bara och läste tills vi skulle äta.
Sen for jag med Amanda till badhuset.
Johanna och hennes kompisar var också där.
Sen var vi hos Amanda en stund. När jag sen skulle cykla hem
började det spöregna, så pappa fick hämta mig. :]

Typ så fort jag hade kommit hem så for vi till Maxi.
På vägen hem såg man typ inte vägen för allt regn.

Orkar inte lägga in Dagens outfit så gör det imorgon.

Kram Ada

Kommentarer
Postat av: Moos

Hihi åneej, du skulle ju cyklat då hade du blivit blöt (A) :]

2009-07-09 @ 20:38:33
URL: http://mmooos.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0