Piss väder!

Hej. Usch vilket väder det är! Det är as kallt. Aja,
Vid ungefär halv tre for jag, mamma, mormor och lillbrorsan till Maxi. Vi skulle  träffa Tina och Carl där också.
Men dom skulle inte komma förrän en timme senare, så vi gick på lite andra affärer medans vi väntade på dom.
Jag fick bl.a En klänning, en kjol och ett par shorts från H&M
och ett nagellack från Lindex. :]
Sen skulle jag köpa ett speciellt läppcerat från Apoteket, då fick jag tillbaka en jätte konstig enkrona.
Den var typ randig på baksidan. :O

På Maxi var det inte särskilt roligt för lillbrorsan typ dampa lös. Han bara retades hela tiden. -.-'
När vi hade handlat klart bjöd mormor på glass. Mmmm gott! För mig blev det en mjukglass med choklad-strössel.

Ja, nu har jag inget mer att skriva. Kankse lägger in "Dagens Outfit" senare,
har inte orkat göra det tidigare. :]



Kommentarer

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0