Omberget.

Hejsan Hejsan!
Idag är det så dåligt väder det bara kan bli på sommaren.
Det regnar asmycket! Och eftersom dom har grävt upp vägen
så är brunnarna högre än vägen så vattnet inte kan rinna bort.
Så nu är det stora pölar överallt.

Igår for jag och Moa och tog vid Omberget. Haha och det regnade typ då,
så vi fick hålla paraplyer över kamrorna. :]
Men det blev faktiskt ganska många bra bilder.
Bilderna på mig blev helt miffade.
(Och det beror inte på Moa. Utan det är jag som är så ful)
Jag kan lägga in några sen.

I eftermiddag ska vi till mormor på fika. Hoppas vi får godis. :]
Men det brukar vi typ alltid få. Tihi

Nu måste jag gå och ta in Lee (kaninen)
Regnet blåser typ in i hennes bur så hon blir alldeles blöt.

Kram Ada

Kommentarer

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0