Sol sol sol sol sol sol

Tjenare
Idag har det varit jätte varmt och skönt. :) Så jag har solat i typ 2 timmar, men nästan utan resultat. Fast jag brukar va ganska seg på att få färg. ^-^

Alltså jag orkar inte skriva om allt det från Stockholm det är så mycket.
Men jag kan skriva vad vi gjorde iaf:
Vi va på Gröna Lund på fredagen :D (alltså första dagen), Sen har vi varit på Åland. Därifrån kommer några ilder i nytt inlägg sen, det blir nog bilder från Grönan också. Sen har vi varit på Aquaria, och bara gått omkring lite i Stockholm.

Kan inte komma på mer nu, och ska hjälpa till att göra glass.
Men skriver mer imorgon om jag kommer på något mer.

Kram!


Kommentarer
Postat av: Moos

sv; Jag är inte brun!!

Haha :]

2009-08-09 @ 15:38:22
URL: http://mmooos.blogg.se/

Skriv din kommentar här:

What's your name?:
Remember me?

E-mail: (only I can see it)

Do you have a blog / website?:



Trackback
RSS 2.0